Forum ProFortalicium Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
schron z Linii Widawki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ProFortalicium Strona Główna -> Fortyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AWo
PostWysłany: Nie 21:52, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

Kolejny polski schron został doprowadzony do porządku i wyremontowany. Poznałem gościa ( leszek84pp ) który sie tym zajmował, przy okazji opluwania prac w Rybniku na forum odkrywcy. Pytał o kilka szczegółów związanych z remontem. Fotki pochodzą z forum ( 4historie ) które słynie z wylewania pomyj na osoby pracujące przy fortyfikacjach. Liderem jest kolega darecki, ale nie o tym..
Kawał dobrej roboty zobaczcie sami...






fotki autorstwa egojacka z Radomska
Zobacz profil autora
AWo
PostWysłany: Nie 22:06, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

dodam jeszcze że tak wyglądał żeby mieć porównanie..

fotka z [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
matthias.skl
Gość
PostWysłany: Nie 23:11, 16 Lis 2008 Powrót do góry





Witam

Tak jak twierdzi AWo, "remont" został źle oceniony na tamtym forum (dla tych co mają tam konto [link widoczny dla zalogowanych] ). Czy słusznie? Odpowiedzcie sobie sami. Dla mnie ważne jest to, że schron został wysprzątany i zabezpieczony. Próbuję się dowiedzieć, czy strop został pomalowany lepikiem, a elementy metalowe zakonserwowane, bo to jest ważniejsze. No jednak trzeba przyznać, że jest to całkowita samowolka, ale cieszy mnie, że został wysprzątany, uporządkowany i zabezpieczony. Co do reszty... No można mieć pewne zastrzeżenia...


Ostatnio zmieniony przez matthias.skl dnia Nie 23:32, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
AWo
PostWysłany: Pon 22:16, 17 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

Niewiele schronów ( urbanków ) udało się ukończyć i wyposażyć idealnie w 1939 jak chciała tego instrukcja. Znaczna większość obiektów walczyła jak była... często z mokrym betonem jeszcze. Jakim prawem i na jakiej podstawie ktoś krytykuje prace innych ? Godzin spędzonych przed klawiaturą nie można porównywać z godzinami pracy spędzonymi na obiekcie. Jak dotąd nikt nie pokazał jednego zdjęcia obiektu zrobionego zgodnie z zaleceniami kolegów snujących długie szydercze wywody o pracy fizycznej innych...
Zobacz profil autora
AWo
PostWysłany: Wto 21:05, 18 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

matthias.skl, skoro wklejasz moje słowa na to forum gdzie darecki ogłosił sie szpecem od fortyfikacji ( a jest na nim sporo ludzi których cenie za wiedzę ), to zobacz, poczytaj, post o remoncie schronu w Rybniku... zwróć uwagę na opinie kolegów o pracach naszych i porównaj je z wypowiedziami teraz, odkąd zrobiła sie moda na negowanie prac prowadzonych przez miłośników fortyfikacji...
Niektórzy tam dostają orgazmu, jak kolega TW sypnie z wielką łaską im ma otarcie łez, odrobinę informacji które wygrzebał z archiwów...
Napisałem raz ze na tym forum pisał nie będę chyba ze zmienią sie pewne osoby. Nie wklejaj tam moich słów bo wiemy doskonale ze szpiedzy są wszędzie...
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 23:46, 18 Lis 2008 Powrót do góry





Witam.

Jako że jestem nowy na tym forum chciałbym się przywitać.


matthias.skl napisał:
Witam

No jednak trzeba przyznać, że jest to całkowita samowolka, No można mieć pewne zastrzeżenia...


mattias, co rozumiesz przez słowa ze jest to samowolka ? Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia, uwagi podziel sie nimi z nami na forum. Co wg. Ciebie jest nie tak z odnową tego schronu ?

Pzdr Jakub
AWo
PostWysłany: Śro 0:00, 19 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

Witaj Jakub_AK77 napisz jak do nas trafiłeś i coś o sobie, pewnie będzie łatwiej kolegą z forum z Tobą podyskutować..... Grey_Light_Colorz_PDT_19
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 1:13, 19 Lis 2008 Powrót do góry





matthias.skl napisał:
Witam

Tak jak twierdzi AWo, "remont" został źle oceniony na tamtym forum (). Czy słusznie? Odpowiedzcie sobie sami. Dla mnie ważne jest to, że schron został wysprzątany i zabezpieczony. Próbuję się dowiedzieć, czy strop został pomalowany lepikiem, a elementy metalowe zakonserwowane, bo to jest ważniejsze. No jednak trzeba przyznać, że jest to całkowita samowolka, ale cieszy mnie, że został wysprzątany, uporządkowany i zabezpieczony. Co do reszty... No można mieć pewne zastrzeżenia...


matthias, wszystkie powierzchnie betonowe zasypane przez ziemie zostały zabezpieczone lepikiem. Ściany schronu zostały odsłonięte aż do fundamentów, posmarowane lepikiem i ponownie zasypane. Renowacje schronu została wstrzymana na razie. Niestety , każdy ma rodzine , prace szkołę, itp. Na wiosnę powrócimy do dalszych prac.
Co do malowania ścian zielona farbą , to musieliśmy to zrobic ponieważ ściany schronu były wymalowane bardzo przez graficiarzy.

Pzdr Jakub
Gość
PostWysłany: Śro 1:17, 19 Lis 2008 Powrót do góry





AWo napisał:
Witaj Jakub_AK77 napisz jak do nas trafiłeś i coś o sobie, pewnie będzie łatwiej kolegą z forum z Tobą podyskutować..... Grey_Light_Colorz_PDT_19


Witam.

Na forum trafiłem dzięki koledze "leszek84pp", no i dzieki temu że podjeliście na forum temat schronu w Księży Młynie ( Oleśniku ), przy którym nieźle sie narobiłem
Pzdr Jakub
matthias.skl
Gość
PostWysłany: Śro 16:26, 19 Lis 2008 Powrót do góry





Ajajaj! Nie wszyscy na raz Grey_Light_Colorz_PDT_15 Po kolei! Grey_Light_Colorz_PDT_15

Witaj AWo. Ok. Nie będę więcej wklejał tam Twoich postów. Chciałem tylko zobaczyć co oni na to. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe?

Witaj Jakubie. Miło Cię poznać. No chyba już nie muszę odpowiadać na Twoje posty, na tym forum widząc Twoje obszerne wypowiedzi na "forum opluwaczy" Grey_Light_Colorz_PDT_15


Ostatnio zmieniony przez matthias.skl dnia Śro 16:34, 19 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Gość
PostWysłany: Śro 16:50, 19 Lis 2008 Powrót do góry





Witaj matthias. No niestety, ale tamto forum nieźle dało mi popalić. Az strach pomyslec co sie stanie jak chłopaki z naszej grupy zaczną sie tam logować. Najgorsze , ze straciłem kupe czasu na tłumaczenie się, a tego czasu dzis mam bardzo mało.

Pzdr Jakub
matthias.skl
Gość
PostWysłany: Śro 18:01, 19 Lis 2008 Powrót do góry





Jakub_AK77 napisał:
No niestety, ale tamto forum nieźle dało mi popalić.


Mi też, i to nie raz Grey_Light_Colorz_PDT_15 Nie przejmuję się tym. Nie obrażam się, jak mnie ktoś zbeszta na forum. Jak by na to nie patrzeć, jest to jedyne takie forum, gdzie piszą baaardzo doświadczeni ludzie. W PF panuje pogląd, że 4historie to forum, gdzie wszyscy krytykują wszystkich za wszystko Grey_Light_Colorz_PDT_15
Na początku tematu byłem za tym, że trzeba najpierw wysłuchać co mają do powiedzenia Autorzy remontu. Teraz już się wszystko wyjaśniło i jest OK.

Pozdro for Jakub
furgacz
Gość
PostWysłany: Czw 13:12, 20 Lis 2008 Powrót do góry





Witaj Kuba
Przy okazji jak zawitasz w okolice Piekar Śl.zapraszamy do Dobieszowic.
Mam nadzieję ,że będziesz miał chwilę czasu na zapoznanie się z naszymi obiektami.Jest ich dość sporo....
A róznymi opiniami co do Twojej pracy się nie przejmuj....Jesteś ok.
I to najważniejsze...Zapraszam raz jeszcze
Kontakt przez koło Dobieszowice.
Gość
PostWysłany: Czw 16:03, 20 Lis 2008 Powrót do góry





[quote="furgacz"]

A róznymi opiniami co do Twojej pracy się nie przejmuj....Jesteś ok.
Iquote]

To nie jest jedynie moja praca. Przy rekonstrukcji schronu do tej pory pracowało około 15 osób. I to również jest ich praca. na wiosne na pewno dołacza kolejne osoby . Już teraz do naszej grupy ( GRH 84 psp ) dałączają kolejne osoby. Jest to min. efekt naszych prac przy schronie, które odbiły się juz pewnym echem w okolicy.
Do tej pory co druga osoba twierdział , że to niemiecki bunkier. Myśle że po zakończeniu prac przy tym schronie świadomość w społeczeństwie o przebiegu walk w 1939 w naszej okolicy znacznie wzrośnie.

Pzdr
AWo
PostWysłany: Czw 17:05, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Dołączył: 23 Paź 2006

Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło terenowe PF Rybnik

Tak sie składa że znakomita większości ludzi na tym forum to nie teoretycy wymądrzający sie teoriami z palca na forach internetowych, lecz praktycy przelewający pot na betonie...
Będzie bardzo fajnie jak zaprezentujecie swój dorobek na tym forum, a koledzy podzielą się z Wami uwagami...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ProFortalicium Strona Główna -> Fortyfikacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare