Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum ProFortalicium Strona Główna
->
Z innej beczki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum wewnętrzne, zamkniętę
----------------
Piknik Forteczny Świętochłowice
Nasze imprezy
Forum ogólnodostępne
----------------
Imprezy, ogłoszenia itp.
Fortyfikacje
Nasza księgarnia
Modelarnia
Pytania i uwagi
Ciekawostki
Towarzyski
----------------
Say hello ; )
towarzyskie - Hyde Park
Projekty i schematy
Humor i rozrywka
Napisz do administratora
Archiwum
----------------
Giełda; Nasze Oferty
Z innej beczki
Historia
Relacje z budowy modeli
Archiwum
Regulaminy, umundurowanie oraz historia
Nasze imprezy
Regulaminy, umundurowanie oraz historia
Offtopic
Dział ogólny
wydarzenia
ekwipunek
organizacyjne
'Grupa Operacyjna Śląsk'
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ilbelfero
Wysłany: Wto 20:27, 22 Kwi 2008
Temat postu:
Ja pracuję w gimnazjum, a stosuję taktykę pół na pół; nie pracuję tylko pod egzamin, bo bym umarł z nudów. Ale przygotowuję pod egzamin. Zgadzam się, że to bzdura pracować tylko pod egzamin, ale złości mnie, że pisze to wyborcza, co sama uczestniczy w tym ogłupiającym wmawianiu, że celem szkoły jest przygotowanie wyniku, liczą się tylko punkty, itd. Cel kształcenia powinien być dużo ambitniejszy i bardziej moralny niż tylko kształtowanie rozwiązywacza zadań. Powiem górnolotnie, że mnie bardziej interesuje kształtowanie człowieka niż egzamin.
Gość
Wysłany: Wto 18:57, 22 Kwi 2008
Temat postu:
Cytat:
Nauczyciele zaczynają przygotowywać uczniów niemal wyłącznie do egzaminów. • Ćwiczą umiejętności dające się opanować małym kosztem, a przynoszące duży zysk na teście. • Zasypują uczniów testami z minionych lat. • Nieustannie porównują wyniki poszczególnych klas czy szkół. • Rezygnują z omawiania na lekcjach tematów, których nie spodziewają się na egzaminie, by więcej czasu poświęcić na te, które bywają na nim wysoko punktowane.
W taki sposów wygladalo moje przygotowanie do matury
Nie uczyli nas w sumie niczego sensownego, polonistka omawiala tematy, z ktorych moglyby pasc pytania na maturze, nie bylo szans na omawianie niczego naprawde ciekawego, jak ktos chcial poznac lekture glebiej to musial to robic samemu. A powiedzmy sobie szczerze-nie kazdy jest taki ambitny
Na wlasnym przykladzie wiem, ze lektury, ktore wydawaly mi sie zabojczo nudne, okazywaly sie duzo bardziej wartosciowsze po wnikliwszej analizie,a nie tylko po analizie tematow podanych w opracowaniach... Kolejnym paradoksem dla mnie bylo, ze nasza polonistka nigdy nie skrytykowala nas, za to ze nosimy na lekcje gotowe opracowania... Duze rozczarowanie mialo miejsce kiedy przerabialismy literature współczesną, a to z tego wzgledu, że przelecieliśmy to tak szybko "po łebkach". Jak dla mnie jest to temat rzeka
Dlatego ja uwazam, ze male ziarnko prawdy jest w tym co opisala wyborcza, ale oczywiscie GRUBO przesadzone
Jakby nie bylo, to takie stwierdzenia uwłaczaja troche nacji nauczycielskiej, a nie mozna tak wszystkich do jednego wora wlozyc
ilbelfero
a jak Ty przygotowywales swoich uczniow?
Gość
Wysłany: Wto 18:47, 22 Kwi 2008
Temat postu:
Wyborcza jest OK, ponieważ jej logo jest OK.
Niechludow
ilbelfero
Wysłany: Wto 10:38, 22 Kwi 2008
Temat postu: dlaczego nie lubię wyborczej, choć ją czytam?
Oto wątek a propos pytania zadanego przez Bazyla na wyciecze integracyjnej, który pytał co jest nie tak z gazetą wyborczą? Dlaczego jej nie lubię (i dlaczego Boro też)
Odpowiadam: sama organizuje nagonki piórem dziennikarzy na różne grupy społeczne, a potem krytykuje te akcje. Oto przykład z mojej działki. Artykuł ganiący nauczycieli za nadmierne testowanie uczniów i sprowadzanie nauki do przygotowania do egzaminu tu gimnazjalnego. Ale to ta sama gazeta konstruuje rankingi szkół (czego nie popiera Centralna i Okręgowe Komisje Egzaminacyjne) i wydaje testy. Sugeruje która szkoła lepsza, gdzie warto posłać dziecko itd. To tak jakbym grał na ataku w dwóch drużynach naraz i od czasu do czasu strzelał to na jedną bramkę, to na drugą. I to ma być poważna gazeta codzienna. Przypomnę durny art o rekonstrukcji, do którego dałem ongiś linka - w zasadzie artykuł o dupie maryni, z którego nic nie wynikało w sensie informacyjnym.
TU
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
::
phore theme by Kisioł
.
Bearshare
Regulamin